we werken samen aan uw succes.

Voor ons bij DATALOGUE is data veel meer dan alleen bits en bytes.

Data verzamelen is belangrijk. Maar het is alleen door gerichte toepassing dat het echt waardevol wordt voor bedrijven.

Data kan veel dingen fundamenteel veranderen: processen, bedrijfsmodellen, producten en diensten, uitdagingen en doelen.

Ons doel is om data op intelligente wijze in te zetten voor onze klanten, zodat zij de juiste wijzigingen aanbrengen.

Op deze manier helpen we u om de omzet en winst te vergroten, de individuele klantwaarde te maximaliseren, klantrelaties relevanter te maken en communicatie efficiënter te maken.

We willen echter niet alleen beloften aan u doen, we willen ook aantoonbare argumenten aanvoeren: het succes van onze oplossingen is altijd meetbaar - gegarandeerd.

SALES & MARKETING. DRIVEN BY DATA INTELLIGENCE.

Bij ons draait alles om data. En hoe u ervan kunt profiteren.

  • Meer dan 50 specialisten in Hamburg, Zürich en Amsterdam staan klaar voor op analyse gebaseerde, datagestuurde sturing op het gebied van sales en marketing.
  • Datamanagement en geavanceerde analyse tooling volgens de hoogste normen voor gegevensbescherming en beveiliging: ISO 9001 en ISO 27001 gecertificeerd en GDPR als centrale richtlijn.
  • Multi-channel aanpak: cross-channel inzet van communicatieboodschappen gecombineerd met uitgebreide expertise in marketing, sales en CRM.
  • Informatie en data-driven: alle beslissingen, processen en resultaten zijn gebaseerd op interne en externe data.
  • Complete dienstverlening: concrete en op data gebaseerde aanbevelingen, sectoronafhankelijke teamexpertise garanderen een complete aanpak voor de beste oplossingen.

Pionieren in data: een perfecte mix van datagedreven expertise.

Andreas Hannemann en Peter-Joachim Fiegel zagen al vroeg in dat CRM een 'bright future' tegemoet ging en dat door middel van structuur en procedures diverse zakelijke uitdaging opgelost kunnen worden.

Voor beide heren is data altijd de basis geweest voor een strategische aanpak van marketing en sales.

De volgende logische stap was dan ook om met een procesmatige houding, inzichten uit data analyse en hun ervaringen in het communicatie- en mediavak in 2012 DATALOGUE op te richten.

Tegenwoordig bestaat het bedrijf uit meer dan 50 werknemers - bedrijfseconomen, zakelijke IT-specialisten, managementconsultants, analisten en communicatie-experts. Zij combineren hun passie en intelligentie op het gebied van data om de zakelijke uitdagingen van onze klanten op te lossen.

Benut ook onze uitgebreide kennis voor het succes van uw bedrijf.

Ik heb het altijd een leuke uitdaging gevonden om creativiteit te combineren met structuur in het werken met data. Hier bij DATALOGUE kan ik deze interesse inzetten door zakelijke uitdagingen op te lossen met behulp van de inzichten uit data.

Senior Consultant Insights

Marc Baumann