internationaal opereren betekent lokaal denken.

Datagestuurde relevantie in sales & marketing komt altijd voort uit een goed begrip van de doelgroep. En de lokale omgeving speelt daarin een belangrijke rol.

Niet alleen de lokale regelgeving en eisen vanuit de markt, maar in sterke mate ook de culturele context is bepalend voor het interpreteren van de inzichten uit data.

Met de uitbreiding van de DATALOGUE-aanpak vanuit Duitsland naar Zwitserland en Nederland zijn we in staat onze internationale klanten hierin te voorzien.

Met sterke partners en ervaren medewerkers ter plaatse zorgen onze internationale locaties ervoor dat datagestuurde intelligentie ook ingezet kan worden ten behoeve van sales & marketing in Zwitserland en Nederland.

SALES & MARKETING. DRIVEN BY DATA INTELLIGENCE.

‘We help onze klanten met het benutten van hun data.

Door het combineren en gericht inzetten van data verrijking, analyse en interpretatie, zijn we bij DATALOGUE Zwitserland in staat inzichten te genereren en concrete acties te definiëren die het meest relevant zijn voor de consument. Op die manier maximaliseren onze klanten hun potentieel over de gehele customer life cycle.’

Martin Hufschmid, Managing Director

DATALOGUE Schweiz AG
Uetlibergstrasse 132
CH-8036 Zürich
Zwitserland

+41 44 51046 00
martin.hufschmid@datalogue.ch

CONTACT

'Wij zijn navigators in een wereld van kansen & data. 

De verandering is constant: we worden bijna dagelijks geconfronteerd met nieuwe richtlijnen, aanbiedingen, doelgroepen en communicatiekanalen. In deze wereld van schijnbaar onbeperkte mogelijkheden, zullen we gestaag nieuwe manieren vinden om doelgroepen efficiënter te bereiken op basis van data gedreven inzichten. Ons doel: klantrelaties waarborgen en de winst en omzet ervan op lange termijn optimaliseren.'

Peter-Joachim Fiegel, Managing Partner

DATALOGUE GmbH
Dammtorwall 7a
20354 Hamburg
Duitsland

+49 40 4711348 30
joachim.fiegel@datalogue.de

CONTACT